28 June 2010

suke2! =)




Ntah nape tetibe aku sangat berminat dengan lenses..pesal ntah..
suke tgk org pkai..sgt santek!
tp..mata aku leh ke?ari 2 ade try pkai lenses mira..tp xleh masok..mata aku kcik sangat..wakaka.lenses ade saiz x?kalo tok mata kecik ade x saiz s?haha..
emm..da lme kot teringin..da alang2 gaji neh..blh kot melabur sket tok bli lenses..ahaks! emm..kalo aku pkai kale biru ade cm omputih x?walaupon aku xseputih omputih,tp ade mata cm dorg pon ok kot..kan?
emm..kalo nk pkai kale pink leh x?aku ske pink..baru org pandang aku 2 kali..
ala..leh la.leh la..plz..
haha..yela2..xbli kale pink..
dark hazel pon cun gak..kan2?
agak2 korg sesuaiiiiiiii x?
lantak ah kalo xsesuai pon..nk ilangkan tringin je..hihihi

1 comment:

✖Kinder Bueno ✖ said...

acik.itam santek acik.try le beli ka kale merah kaa..hahaha