08 July 2010

gumuk part 1 !

aku rse aku getting gumuk n gumuk n gumuk n gukum! huhu
see..eja pon da salah.*gumuk-not gukum.haha
orang msti akan ckp,hati senang la tu..sbb tu badan naik..
haha.wrong la kawan..
smkin ssh hati + sakit hati aku,smkin banyaklah jumlah pengambilan makanan aku..
haha..adakah makan dapat mengurangkan tekanan?ntah..tp pd aku,yesss! mkn sangat bagus untuk mengurangkan stress! terutama apabila bergaduh dengan teman lelaki (ewah..bhsa aku)hahaha..not really begadoh la..ktorg mne ske gadoh2 ni..just kadang2 aku too emotional and die too selfish..
xpe la..yg penting evrythng da back to normal..akhrnye aku da leh tido dengan tenang..da xmimpi macam2 lg..act aku cm ade 1 instinct,ble die buat bukan2 msti aku mmpi or dapat feel sumthing..hebat x?hahaha..

dah2..merepek2 da aku nih..
hehe..tggu gumuk part 2..aku nk out g klinik jap..mencari mc.
gatal ponteng keje.pdn mke..haha

No comments: