19 March 2009

zaman dolu2..

Pada tanggal 5/mei/1988 bersamaan dgn 18/ramadhan/1429h (kalo xsilap rr) time owg ngah sbuk nk bkk pose area kul 7.25 kot..aku pn lahir..hehe..cian mak aku..xnyempat2 nk kuo..aku lahir kt umah jer..

Emm..pikir pny pikir..last2 mak aku buh nme NORHALIZA..hehe..cedap x..makne nme aku 2..ntah..aku pn xtau..cari dlm buku pn xde meaning..just nor 2 je..cahaya..haliza aku pn xtau..
aku anak bongsu dr 8 owg adk bradik..de 6 hero..n sowg kakak..dowg sume da beso..so aku xbape rapat sgt..







Zaman kanak2 aku le yg the best skali..mmbsar dgn mmbe2 yg gler n sewel..dgn aku2 skali sewel..join dowg..hehe..mmg gler r dlu..kcik2 g ikut dowg g sungai..tgkap ikan..mlm2 men nyorok2..ptg2 men tuju kasut la..lompat tali r..xpn men power rangers..hekhek..smpai mak xleh nk kate per..ilang aje..hehe..smpai mkn tghhri pn nk bekelah ngn dowg..xmo mkn kt umah..bwk pinggan g mkn kt sungai..smpai ble2 pn aku xlupa zaman 2..dgn man,wan,juli,muni,tam n nan..tp skang sume da beso..sume da bwk haluan msing2..tam pn da kawin..skang ni nk jmpe pn ssh..tggu rye je r pn kalo nk jmpe..tp kalo dpt jmpe..riuhnyer xyah ckp r..dasyat.. hehe..windunyer ngn kowg..


Mse owg len duk sebuk g tadika aku lepak kt umah lg..men masak2..hehe..aku mne skolah dlu..abah ckp xyah..so aku pn rye hindu r kt umah..xyah g skolah..mse msuk drjah 1 owg len relex jer aku yg gelabah..maklum ler owg xpnh skolah..mse dulu aku tkut sgt nk kwn ngn owg..sbb aku ingt budak yg xtdika ni xpndai..mmg rendah diri gler r..tp tgk r aku skang..elok jer..xla pndai sgt..tp xla dungu pn..kan..hehe..



"best memories ever"

No comments: