19 March 2009

tunang..

Mggu lepas 8/3/2009 ari 2 abg aku betunang..cm xcye jer da nk kwin owg tua 2..hehe..pas ni tggl aku sowg je r lg..yg len sume da kwin..huhuhu..aku pn nk kwin cepat2 r cni..hakhak..(gatal gler)..tunang abg aku owg sg.buluh..x r jauh pn..dekat jer..g sne pn fmly jer..owg len xikut..


Yang paling best kan,dowg 1 fmly pkai bju pink..tunang abg pn sme..bru jer plan betunang nnti nk pkai pink..hehe..(prncngan mse dpan)..mmg cun r..kale peberet 2..

Pas blik dr betunang,ktowg g umah abg aku..kt kl..ptg 2 plan nk g merayap..tp xsgka lak fmly aku leh plan nk g klcc nek lrt rmai2.trkejut gak aku..bio benor..xkn nk nek lrt rmai2..da la bwk baby lak 2..tau2 r anak sedara aku yg bederet 2..nakal2 lak 2.jenuh kepung..kalo x,ilang le jwbnyer..dowg lak kalo dpt main..xsdor diri..tp mmg syok r..abg2 aku mmg sporting..mse ni baru rse cm fmly aku btul2 best..hehe..


"..i luv my fmly.."


No comments: