21 May 2010

syukur Ya Allah..

Alhamdulillah...
alhamdulillah...alhamdulillah..
alhamdulillah......

itulah antara perkataan pertama yg keluar dr mlut aku stlah hampir 2mggu menanam anggur dirumah + xde duit + bosan gler..
syukur Ya Allah..mempermudahkan urusan aku..=)
keje ni p0n aku xjangka..mmbe aku juli mntak aku anta resume kat die..de mmbe die nk tl0ng..aku men anta je la..cne tmpt keje nnti p0n aku xtau..dlm hati : alah.mintak je!
ptg 19/5 org tu call..intrvw esok kol 10 pg..
huih..kne stdy neh! aku kne stdy btul2..aku xnak ksilapan yg dulu aku ulang lg..
ckup la skali..nk tau ape?
aku pnh g intrvw kat 1 sykt ni,emm..besa la jgk..aku xstdy pape lgsg..dlm kpla otak aku,alah..kang ckp je la pape yg die tny..then ble smpai sne aku blank..aku xtau nk ckp pe..da la bi aku broken,xtau nk ckp pe..confident mmg hancus r!
and 4sure aku xpdt keje tu! haha.pdn mke aku..=P

alhamdulillah kali ni aku dapat..
hope keje ni dpt mnmbah ilmu,pengalaman n kwn2..
xcited!

m0od : kerja,kerja,kerja!


No comments: